Sunday, December 20, 2009

sunday blues.

harini aku bangun pagi dan rasa sedih sangat. malam tadi aku mimpi yang bukan-bukan. salah satunya aku mimpi arwah mama meeting up with the bf. arwah mama suka sangat aku dah jumpe somebody. tiba-tiba aku jadi emo dan sedih sebab teringatkan arwah mama. aku teringat dia kate sebelum dia pergi dia nak sangat tengok anak-anak dia kahwin. tak sempat. :(

tapi dahlah, malas nk sedih-sedih. penat.

redha, dan sentiasa doakan mama. i still have the ppl around me to make me smile. :)

mungkin itu petanda dia happy yang aku dah happy. kot. (pandai-pandai je wat assumption)


currently reading Jodi Picoult's My Sister Keeper yang cite pasal a leukemia's patient and how the family go through with it, conflicts and everything. it reminds me a lot of my mum.

so now i blame the book!

tapi nk bace jugak smpai habis sbb best. pfft.

No comments: