Saturday, March 7, 2009

si COMEL.



since 1-2 minggu lepas, si COMEL slalu datang ke rumah. si COMEL bukan kucing saya tp dea selalu muncul kat belakang rumah saya. kalau dea datang, dea suke manja-manja dgn saya. gesel-gesel badan kat saya, buat muka kesian dan sangat comel tu. sbb tu saya panggil dea COMEL. saya pun layankan aje. saya bagi dea makan bila dea lapar. saya suka main-main dgn dea. buli dea. kadang2 saya cakap-cakap ngn dea bile saya sorang2 kat rumah. saya xtaula dea kucing org ke atau kucing jalanan je. apapepun dea sgt comel. tapi dea datang dan pergi. kadang2 ade kadang2 takde. tp klu dea ade saya suka sbb boleh main dgn dea. rasa macam nk bela pun ade tp papa tak kasi punya. dea tak suke kucing sangat. actually saya pn tak minat sangat tp bile tengok si COMEL yg comel dan manja ni, cair!

oh COMEL, u're so adorable! :)

1 comment:

teek said...

she's natural with camera lah. It's a she kan? tri-colours = she.